Balklänning.

Mammsen har suttit lite på internet och ropar på sin stora dotter
-EMELIE! kom du måste se en skit fin grej jag har hittat.

Lilla dottern (jag) kommer springande till mammsen, hon klickar o klickar. Till slut kommer hon fram.
TILL VÄRLDENS FINASTE BALKLÄNNING.
Som jag ska ha, AHHHHH ingen polen här inte. NEJ NEJ, jag har hittat min drömklänning. SÅ jävla fin är den, ahh. Jag måste bara haaa, billig var den också. AHHHH, ohhh, så jävla fin är den. mmm AHH. Finns inga ord. Det är min klänning så är det bara. SÅ PILLA BLI.



Nåja, beställt tid till uppskrivning också, AHH ÄNTLIGEN! SKönt å bli av med skiten, så man äntligen kan få ut på vägen o köra själv.

Men men nu ska Emelie i alla fall snart iväg till sin älskade pojkvän och visa klänningen så han vet vad han ska ta på sin till balen. HAHA.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0