Frissan :P

Hejsan hoppsan! I dag är det fredag vilket betyder att det är ännu en dag närmare nyår. Jag ser framemot detta, även om det inte är helt planerat ännu. Men allt kommer att lösa sig och det kommer att bli så bra. Vi kommer vara så snygga och fina, allra helst nu när jag har varit hos frissan också och fixat ja det man brukar fixa där. MITT HÅR. Det behövdes verkligen. Det var inte så slitet men jag behövde få i lite mer färg. Och det var det värt, 936:- Det var det värt. Och i det priset köpte jag även rötspray för att få lite volym, mycket bra är det faktiskt. Fast även om det inte riktigt blidde så som jag ville ha det men jag är riktigt nöjd ändån. Jag ser ut lite som jag gjorde för hmm, vad blir det ehm, ja 6 år sedan nej 5, måste det vara när jag var brun senast. Nöjd nöjd nöjd!



Uscha i går kväll kom inte vår kära kisse katt hem, vi var så oroliga. Men vid tre tiden i morse vaknade min käre far av att svante kom hem ÅHH jag blev så glad i morse när jag såg honom. Vi trodde helt ärligt att han var borta från oss för alltid. Men nej så var det inte. Hade svante försvunnit hade det varit ännu jobbigare än vad det redan är. Det räcker med att en person inte mår alls bra och är jätte sjuk. USCHA. Vi har träffat denna person ett par gånger nu de senaste dagarna, det är riktigt läskigt och se att en person som man har trott varit så frisk och kry insjuknat och blivit verkligen livshotande sjuk, vi orkar inte med något sådant. Helt fel tidpunkt på året. Vid jul, det känndes verkligen jätte konstigt när ni ringde och berättade, mamma blev hysterisk och vi förstod inte men sen så berättade hon och usch, det känns så jobbigt att veta. Veta att du har fått stå ut med så mycket. Men vi hoppas givetvis det bästa nu! Inför operationen och allt. Och jag menar dessa jävla läkare. Utbilda er jävligt noga och för faaan ni ska veta när en person är sjuk ska ni ta mig fan ta reda på den med en gång och det ska faaan inte ta ett helt jävla ÅR. Jag menar mitt förtroende för läkare och sjukhus har verkligen sjunkit den senaste tiden.
USCH! FY FAAN SÄGER JAG BARA!
Inte fan går man och säger till en som är sjuk något jävligt dumt i alla fall, tänker inte dra upp det. Men jag är riktigt jävla förbannad alltså. FY FAAAAN, jag kan svära hur mycket jag vill men det spelar ingen roll. UTBILDA ER FÖR FAN OM NI SKA BLI KALLADE FÖR LÄKARE!!! Och även om det är lång utbildning och det är mycket att lära sig så ska man väl för fan ta och göra alla möjliga undersökningar på en gång och inte vänta i evigheter. FÖR FAN. Och inte ska man ta och "slarva" bort ett födelsemärke som ni gjorde för morfar, LÄKAR JÄVLAR. Han hade för fan kunnat leva i dag, MIN MORFAR DOG AV MELAGNIT MELAGNON på grund av att läkarna "slarvade" bort hans smittade leverfläck. GRRR.

Näe nog om mina agressioner. // Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0