God Jul!

God jul var det och framför allt är det.
Men jag kan ju inte påstå att det är den bästa julen, eller jo bästa tomten och hur fina paket som hellst men det finns en liten sak som inte stämmer. Kusinernas mamma, Hon är inte alls frisk, näst intill dödssjuk, det är jobbigt och se alla kusiner tillsammans med deras älskade mamma. I Fredags fick vi alla chockbeskedet. Vi tyckte inte om och höra något sådant, allt blev så mycket jobbigare. Men vi hoppas på det bästa.

Dagen i dag har varit bra förövrigt. Firade först lite jul hos min älsklings farmor och farfar, fick en beckham parfym och en dkn parfym (av min älskade pojkvän), en halsduk, halsband i äkta siver och armband lika så. OCH för att inte glömma, det supersexiga nattlinnet jag fick av älsklingen min,SÅ sexigt ja och varför valde han det kan man ju undra då.(haha)  Vi spenderade förmiddagen där i några timmar tills pappsen kom och hämtade mig och då var det dags att köra hem till min egna släkt. Många stora tack för alla julklappar, TACK! Hur nöjd som helst. Har suttit och lirat lite guitar heroes, jag äger än så länge på det. HA. Tur att man har barnasinnet kvar i alla fall och inte behöver vara "vuxen" hela tiden.

Nåja, dags att gå o gosa lite med släkten igen. Som sagt, jobbiga tider kommer och förmodligen kommer tårar att falla men vi hoppas verkligen på det bästa! Love Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0