I dag gäller det!

Idag gäller det verkligen tjejer, det är ju inte så att det är på liv och död men jag hoppas verkligen det ska gå bra i dag. Jag önskar er all lycka till som man någonsin kan säga. Jag tror på er. Kaisa, Hanna, Louise och Therese JAG TROR PÅ ER! Jag kommer att finnas vid er sida i dag och hjälpa er så mycket jag kan, jag ska stötta er så mycket som är möjligt. Jag är själv nervös, kanske inte lika mycket som tjejerna är, men ändån. Jag vet mycket väl att det är jobbigt och testa själv framför 2 domare som det är i dag då. Tävling känns inte riktigt som samma sak.

Men men, jag minns själv när jag tesade fri 3, jag lipade när jag hade en sak kvar, jag var så lycklig jag kände verkligen att det, det var min dag. Glömmer det aldrig. HAHA, och när jag väl hade gjort den där saken började man givetvis storböla, tackade dommarna och storbölade lite till. JAG VAR SÅ LYCKLIG! Jag skulle ha lagt av när det var som bäst. Varför gjorde man inte det? Det är ju så kul. Jag skulle aldrig klara mig utan min hobby/ mitt jobb. Det är ett stöd för mig i vardagen, även om jag får lägga ner åtskilda timmar men det är ju verkligen så kul.

JAG ÄR SÅ NERVÖS. Lycka till mina tjejer



Såhär efter testet är jag nöjd, jag menar det kan ju inte alltid gå bra. Grattis till Therese! som klarade Grund fri och basic. Grattis till Kaisa som klarade Grund basic. Och Louise och Hanna vi kommer igen till nästa test. Det var verkligen jätte stakt av er att gå ut på isen igen, Jag är så stolt över er. Rättare sagt jag är jätte stolt över erat kämpande i dag, allihoppa. Nu tar vi nya tag och kämpar oss vidare till avslutningen i morgon och nästa kommande test och förhoppningsvis så kör vi en slingan tävling tjejer!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0