Kallt, kallt kallt

Mmm en riktig mysis dag i dag ju. Tyvär att man inte kunde uppleva den med älsklingen. Nåja jag tar det, träffar honom snart i alla fall. Jag fick ju i alla fall mysa i min mysiga lilla hemstickade halsduk som mammsen gjort.

Skolan i dag var mycket soft, julbordet ville jag inte gå på, redan trött på julmat och då har jag inte ätit en enda bit än så länge i år. Eller jo Fredrik fick ju för sig för ett tag sedan att göra janssons frestelse med kötbullar och prinskorvar. Så det räckte och blev över för min del för i år. Och julklapparna då. Sicket jävla böök det är då, hittar fan ingen jävla sak som är skit viktig som jag o lina bara måste ha till vår julklapp till typ hela släkten, jag blir galen... men det löser sig, när skolan har slutat. HA. Och hmm föresten jag har redan fått juklapp, EN BALKLÄNNING. ahh lyckllig, slipper man böka med det till våren. nåja men själva klänningen kommer nog inte förräns till början av nästa år, typ som en liten grattis till körkotet paket liksom, så najjs ;) då blir det skumpa den dagen jag tar körkortet. Skumpan står nere på mitt rum och bara väntar på att bli uppdrucken, ÄKTA champagne från champagne. Härlig födelsedagspresent.

Nåja. Onsdag i morgon och det innebär en riktigt super duper slapp dag i skolan, Som typ kommer att gå ut på att sitta och GLO hela jävla dagen, mm kan ju lika väl slopas men ja, jag tar det. Är det sista julavslutningen någonsin så är det ju och den måste man ta vara på. Förmodligen kommer det inga fler julavslutningar när man går på universitetet sen, jag menar de har ju inte jullov. Det kan man väl leva med det med som med massa andra saker. Och nu på lovet så är det verkligen dags att packa krilles flyttkartonger. Ska bli så jävla skoj och få hjälpa honom och flytta till lägenhet mitt i centrala Kalmar, kommer bli så fett skönt sen. Sova till kvart i 8 varje morgon om inte längre, det tycker vi om. DET UPPSKATTAS.

Men nu är det dags att äta lite ägg med famlijen, som de säger i tyskland KYSS // Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0