Ordinary day

På sätt och vis. Skola som vanligt, dock kom hem lite tidigare med enda anledníngen till det är att vi har ett stort prov i morgon som behövs pluggas till mycket. MYCKET! Mvg ska de va annars få det vara liksom. Jag kan ju inte studera vidare till civilekonom om jag inte inte har Mvg i Redovisning och Beskattning, när jag ska läsa det ämnet sedan. Nåja. Dagens bästa var luciatåget i dag i alla fall. Lärarna som lussade, mycket trevligt måste jag säga. Länge sedan man såg något sådant roligt, senast i 9:an när lärarna sjöng en "hej då" låt.

Och på tal om det! Jag har spelat in en demo :D så jävla glad. Gick verkligen skit bra.

Den kommande kvällen nu då. Består av jobb i ishallen, tränare som vanligt, är så grymt kul. På lördag gäller det tjejer, jag hoppas att ni klarar det. Önskar er verkligen all lycka, jag kommer att vara där och stötta er. Kommer gör allt för att få er på så bra humör och inte vara nervösa. 
image2
Sen på söndag kommer nästa stora dag denna helgen. Avslutningen. Så skönt att ha det avklarat sen. Slippa öva program om och om igen, men då är det faktiskt dags att börja på tjejernas program, och OM man kommer att få lägga ner åtskilda timmar till att göra programmen bra och passande till var och ens åkstil och tävlingsgrupp. Men det tar jag, det är mitt sätt att gömma mig och glömma bort all skit runt omkring som finns.


Just det här med att kunna gömma sig och glömma bort allt det betyder något oerhört mycket för mig, det är så skönt att få komma ner till ishallen och bara vara där och göra det man tycker om för att sedan komma hem     
till allt skolarbete osv.
                                                                                                                                       

Såå, för er som är lite lättlurade kan jag ju säga att jag har spelat in en demo på singstar och inget annat.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0