den senaste tiden

God solig eftermiddag!
Nu var det ett tag sedan jag skrev sist
och jag kan lova att det har hänt saker.
jag är singel NOT NOT NOT!

Nej men ärligt nu, balen har paserat, springbreak lika så.
Balen var som sagt UNBERBAAAR!  Här under ser ni mig och min klänning
för att se alla bilder så hänvisar jag till facebook. (emelie johansson heter jag)

Jag på balen på stufenäs gästgiveri 30 maj 2008

Springbreak i år tyckte jag faktiskt inte var en riktig höjdare, dels för att den var
dagen efter balen men jaa ändå. det var mysigt och trevligt, jag lyckades bli på
lite dåligt humör men det löste sig efter en Gyrostallrik. AS GOTT.

Nu sitter jag faktiskt och förbereder mig och peppa mig till klassfesten i helgen
det kommer bli så fett najs, med tanke på hur kul vi hade på balen liksom.

Men men, det är dags att ta nya tag. I morgon tar madde studenten och skönt för henne
men vi har en vecka kvar och det tackar jag för :D:D så jävla skönt
en vecka till med klassen, haha. Nåja nåja, jag känner att jag inte får ut något med
detta blogg inlägg alls.

Men studenten i morgon då, maddes i alla fall. det blir ingen utgång för mig, jag är
så sjukt förkyld och jag vill inte bli sjuk nu. INTE RÄTT TILLFÄLLE om man säger så.
Men jag ska dit i alla fall och kolla läget. om jag ändå sover hos krille så.

Men alla ha det gott så länge, xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin Bäckwall

hejsan emelie :) Din klänning var jätte fin :)

2008-06-04 @ 20:42:14
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0