En månad helt off.

Hejsan alla glada. Nu såhär en månad efter studenten och allt annat så är
jag åter igen vid en dator. Jag spenderar hela min sommar på öland
med mina nya vänner och arbetskamrater och bara har det AS trevligt.
Även med min älskade pojkvän och familj å de då va!

Men först vill jag ägna ett tack till min undebara klass för en super
studentdag. Och ett STORT tack till mina släktingar som kom o
uppvaktade mig på studenten. TACK för alla presenter. Jag blev
så lycklig!

Men åter igen tillbaka till verkligheten

JOBBET.
Första dagarna var det då lite tveksamt men när man sedan hamnade uppe i
grottan fick jag det as trevligt, vi hade typ arbetsfest i fredags, alltså utgång.
As gott var det. åter igen på fredag verkar det som, fast då får jag inte bli så
onyckter eftersom att jag ska vara fylle chaffis på lördag åt min käre mor o far.
MEN åter igen till jobbet. As kul när det är mycket folk, vi får en lapp och skickar
ut maten som står på den, alltså mtcket mer behändigare än sibylla!
Och mycket mycket trevligare arbetskamrater o arbetsledare. INGET illa menat
till mina gamla arbetskamrater men det är fol i min ålder och vi har as skoj!
Tack arbetskollegor! ;)

SOMARLOVET OCH LEDIGHETEN!
tycker jag att jag redan har fått mycket av. tiden går så jävla fort. ehm jaa,
jag bröjade ändå jobba dirtekt efter studenten och det gjorde mig inget.
jag jobbar ju trotts allt mellan 11 - 18 så det är ju inga super jobbiga tider
med tanke på att jag är ledig lördag söndag. Dock missar jag OB:n men
lika glad är jag för det.
Den riktiga ledigheten kommer att komma om ganska exagt 24 dagar,
då baby o jag åker till slovenien och ska semesta lite tillsammans med
hans farbror, hans fru och krilles kusin. Kommer bli fett najjs.
SEN kommer jag hem antingen den 3 eller 4 augusti och tiden kommer bli knappt
så jag kommer nog inte hinna lägga ut bilderna från den resan förräns efter nästa
som ligget på schemat. NEW YORK den 5 augusti. As fett najjs. Fick i
studentpresent av min farbor flyga helikopter över manhattan!! -jag bara gapade
när han ringde från N.Y o sa det till mig på studentdagen.
Så alla bilder, eventuellt dem från studenten kommer inte att komma upp på
fejjan (facebook) förrän jag kommer att vara hemma o sitta vid den stationära
'och det kommer nog inte bli förrän efter NY resan eller efter att jag har jobbat
ytterligare några veckor så som senast innan skolan börjar i september så.

FRAMTIDSPLANERNA!
Som det ser ut nu så har jag kommit in på skolan, enligt mina egna tankar.
jag får den riktiga bekräftelsen om ca. 2 veckor. OJOJOJ vad nervös jag kommer
att vara när jag ska öppna det mailet. det handlar trots allt om min framtid
min blivande yrkeskariär.

IDAG.
Nu är det ju faktiskt EM final tror jag. HAHA. och jag ska absolut inte ta och kolla en
enda fucking jävla minut på den jävla skiten till sport. Däremot.
ska jag lägga mig med datorn och kolla på iceage och sedan nana gutt med
älsklingen min, För det är ju trots allt min första gång i kalmar på över 2 veckor.
OJOJOJ, men så kan de gå. Öland är undebart säger jag då.

Men nu är det faktiskt dags att gå. Måste bara nämna att i går shoppade jag o älsklingen
bort vår bakfylla. Jag köpte ett par asballa puma skor som jag är så jävla KÄR i.
såja ha det så bra nu i sommar och det kan dröja innan jag kommer till en dator nästa
gång.
TREVLIG SOMMAR! - oavsett vädret kommer jag bli neger i slovenien!

xoxo Em.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fy faaan vad jag är avundssjuk!! Jag gissar att det är forever21 du ska shoppa gärnet i, haha! Ååååhh, vilket datum åker ni till slovenien? och vilken datum åker ni till usa?

2008-07-22 @ 18:56:57
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

JA Emelie, jag menar största allvar!! Haha. Jag var inne på den dära salongen åbergs i kalmar idag som du tipsade om, och snackade och bokade tid. Fy fan vad dom var PANG PÅ alltså!! Så JA, denna gången lär det NOG hända något.!! Scaaaary...

2008-10-13 @ 20:43:02
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja, jag är på! :-D Ses på fredag då förhoppningsvis!

2008-10-13 @ 20:44:03
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Taack för en otroligt härlig kväll med dig Emelie! Du är BÄST! <3 Pussar

2008-10-19 @ 22:02:47
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

5 månader helt off ;-)

2008-11-12 @ 12:55:31
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0