OJ nu är det min tur.

Nu sitter jag här. Dagen innan min egna student och tittar på Cityakuten.
Det är helt sjukt, jag sitter och kollar på det yrket jag var intresserad av
för ett år sedan, men den perioden är över, inga sjuksköterska eller
doktors jobb här inte. Jag ska bli en ekonom, mitt mål: tjäna fett med pengar.

Men i morgon är det vår student, as gutt. Lite pirrigt men ändå skönt,ELLER?
med tanke på klassfesten i helgen så behöver jag inte säga mer än att jag
KOMMER SAKNA EK3 NÅGOT FETT GRYMT - har aldrig gått i en bättre klass.
SJUKT!
Klassens sammanhållning är på topp. Klassfesten gjorde susen. SKIT kul fest.
Tack ek3!

I kväll är det dags att fixa flaket hos klasskamraten siri, och ja det är ju fucking fotboll
i kväll. TÄNK att fotboll kan förstöra så mycket. HATA HATA HATA!!!!!!!!!!!!!!!

Nåja nu ska vi inte vara sånna. Nu ska jag faktiskt titta lite på vänner och sedan
kanske gå och duscha, fast det gör jag senare i kväll tro jag. Sådant som märks.

Ha de gott gott folk!! xo xo Em.

Kommentarer
Postat av: Malin B

ja emelie i morgon är det din tur hoppas att du får det kul :) Det lovar jag dig att du kommer få.. Grattis

2008-06-10 @ 20:36:24
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0