Du somnade sakta men säkert in...

Till Jenny.
I dag var dagen du somnade in.
Du somnade in sakta och stilla sa dem.
Tur var väl det. Nu är det slut på ditt lidande.
Du var så fin, så söt, en sådan jävla bra mamma som alla vill vara.
Så omtänksam, du tänkte på allt. Grattis till körkortet sa du till mig i går.
"Mamma finns i luften nu. Hon kommer att se vår nya fina altan  som morfar ska bygga precis som mamma ville ha den. Mamma finns i er pojkar, halva mamma och halva pappa finns i er." Sa jonas när vi kom hem från min mormor efter att vi hade varit och ätit där.
Allt är så upp och ner nu. Men vi ska kämpa tillsammans.
Hela släkten, vi kämpar för din skull Jenny, vi lever vidare och hoppas att vi en dag, en vacker dag ska ses i nangijala eller i himlen.

Vi älskar dig.
Vi saknar dig.
Vi ska hjälpa din familj att klara av detta.
Vi ses Jenny!


Kommentarer
Postat av: sofiaflach gbg

usch beklagar. min moster dog också för inte så längesen i cancer. jag gråter fortfarande. det är så hemskt. men jag tänker på er o DIG. saknar dej

2008-03-09 @ 17:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0