Lite ljusate. Men ändån inte.

Skolan i dag var kort (tacka jävlar för det, hade inte pallat en minut till)
Kom hem till mitt kära hem och min familj. Och det känndes så mycket skönare än att vara i skolan.
Fick nys om att kusinerna skulle komma. Så vi åt lite mat med dem och sen satt jag och min gudson Ludwig och spelade Gutar heroes hela eftermiddagen förrutom när vi gjorde fruktsalad och åt den, det efter att de andra två kusinerna och jonas åkt iväg för att besöka begravnings byrån.
När sedan min lille gudson åkte hem tillsammans med de andra små busfröna så fick vi reda på när begravningen var. Och det är långt kvar. Du fick inte bli begravd med din son, eller med din bror. DET ÄR HEMSKT. Varför finns det sådana dumma lagar? "Får ej öppnas förrän 25 år efter jordsättning" Eller vad de sa. USCH

Nåja. Mamma har suttit och filar på vår annons till Jenny. Och det får avsluta min bloggis i dag.

Vi alla som känt Dig och vet hur du var

Önskar så att Du bland oss fanns kvar.

Men nu när Du gått dit vi alla ska gå

Med glädje vi minns allt det fina ändå.

  

Lena, Lasse

Ann-Helen, Jonas

Emelie & Lina

---

Vi saknar och älskar dig Jenny
// Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0