Saknaden är stor...

I dag är en sådan dag då emelie är duktig, dock ej det här med att gå på en obligatorisk sak i skolan. Men har man inga lektioner så tycker inte jag att det borde vara obligatoriskt. hmm JA. Ehm i alla fall har jag varit sakit duktig än så länge i dag. Vaknade vid halv 11 gick upp och började städa HELA krilles lägenhet. Snäll som man e. Och nu är jag klar. äntligen. SÅ nu ska jag spela lite super mario. helt sjukt vad jag har blivit fast vid det spelet (IGEN) ja och ta ut tvätten ur tvätt maskinen. och sen ska jag gå till akademikrogen och snacka lite med ja dit man kan gå och hämta kataloger om högskolan, alltså gå och prata med dem som jobbar där lite om studera och lite hur man ska göra när man anmäler sig till högskolan, och ehm jaa. hur de jävla meriterna funkar. FUCK. det är svårt, jag fattar noll liksom. MEN MEN, jag vet vart jag ska gå i alla fall. :P mohaha, och snart så är det dags för högskole provet. HAHA, kan ju inte gå mer än åt helvete, med tanke på när jag gjorde högskole provet från 2004 på internett fick jag BARA 0,2 usch fy bannemejj skit dåligt. MEN då Gissade jag på hela diagram skiten, jag orkade inte de. hahaha.

Men nu ska emelie gå och fixa lite. Ha det gott gott folk!

Jenny, alla våran Jenny.
Saknaden är stor.
Det kommer den alltid att vara.
Cancern tog ditt liv, VARFÖR?
Vi älskar och saknar dig något enormt.
Du kommer alltid att finnas hos oss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0