Samma.nfattningsvis... de senaste dagarna

Mitt i all sorg finns det även en del ljusa stunder.

I onsdags var det bio med älsklingen, vantage point. Mycket bra film måste jag säga. Dock lite "mycket" spola tillbaka. Men som sagt mycket bra.

Torsdagen bestod av en snabb vändning i skolan. Prata med matte läraren och berätta hur det ligger till i familjen och säga att jag inte kom till dagens matte lektion. Och jag kom hem vid halv 2 tiden. Satte mig framför tv:n och jaa, väntade på minnesstunden. Själva minnesstunden var skit fin. Jag fick panik redan innan jag skulle gå in i kyrkan. Bröt i hop redan innan. Fick verkligen panikångest och ville verkligen inte gå in. Men jag kom in till slut. Grät floder och allt var bara jobbigt. Det är jobbigt att gråta mycket. Allrahelst med en massa andra personer runt omkring. Som tur var var jag inte den ende som grät. Usch, stackars mina älskade kusiner. STACKARS. Lider verkligen med dem. Sen blev det till att öppna kisten och då gick jag ut, vill inte minnas jenny som ett dött lik. Jag har min KRAM jag fick av henne. Den beyder mycket. Efter minnesstunden sov kusinerna hos oss. Jobbig natt. Eftersom att de sov i mitt rum så vaknade jag  av minsta lilla sak de gjorde, om de så va att de vände sig om. Men mycket mysigt var det.

Vaknade på fredagen vid halv 7 av att kusinerna var vakna och pigga. Så det var bara att sätta på tv:n åt dem så somnade jag om igen :P gick upp vid 8 tror jag det var. Lekte med kusinerna hela förmiddagen sen skjutsade vi hem dem och åkte till sömmerskan. Fixade klänningen. Den kommer att se bättre ut. Men jag vet inte. Får se, hoppas på att få biljetter till Polen igen :P Men men,vi får se.

Kvällen bestod av fest fest fest. (bilder kommer) Jag och madde drack schampagne. OOO det var  så gott. Äkta schampagne. MUMMA. Kvällen blev lyckad. Jakob min beskyddare! Haha. Träffade många känningar. Och shit. I say no more. Trevligt att träffa en gammal klasskamrat i all fall. Mycket trevligt. Senast midsommar 2006 tror jag. Nåja.

Lördagen vaknade jag upp fortfarande full. (dock ej överdrivet tack vare ett besök hos porslinsguden innan jag somnade) Men jaa. Lördagen bestod av 4 timmars konståkning hem och äta och sen sticka till Krille åkte och köpte en laptop som jag sitter vid nu. Skit fin. Och självklart lite Melodifestivalen. Rätt låt vann. Men jag sov då :p Mohaha. Men jag missade inte Björn, Sveriges nya älskling. Mumma. Haha.

Idag söndag. Krille och Jacke sitter och spelar tv spel och jjag ska snart spela lite Sonic på datorn. Kommer bli najjs. Sen i morgon måndag. blir det lite nervöst. Big secret.

Nu har ni fått läsa om vad som har hänt de senaste dagarna i mitt liv. Roligt va? ehm? ja?
Hoppas ni inte missade alla Jennys dödsannonser i barran i går.

För idag är det en vecka sedan du somnade in och saknade är enorm. Vi älskar och saknar dig Jenny!
Love Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0