Sitter och bara längtar.

Hej alla!

Nu sitter jag här hemma i Nybro igen för ovanlighetens skull! Usch vilket jävla tråkigt väder det är! Helt sjukt, fast så sjukt mysigt med snö, men nu vill vi ha vår och sommar! Eller i alla fall jag, jag vill framför allt ha AUGUSTI! Mahh det kommer hända så sjukt mycket den månaden, Slovenien som bland annat kommer innehålla italien och Croatien med min älskling även och givetvis New York med la famillia! Älskling och jag har snart bokat alla biljetter! Så fort hans semester är satt så bokar vi. Vi vet i alla fall att vi kommer iväg nu. SÅ i Augusti bär det av och jag kommer förmodligen inte vara hemma så mycket den månaden, perfekt innan skolan börjar (igen)!

Men innan dess har jag en massa att se fram emot.
Balen, Springbreak, ALLA andras student, min EGEn student och ett sommarlov innehållande jobb och resor såklart!

Ibland blir jag bara så lycklig över att jag har dig Krille. Älskar dig!

Men nu är det dags att fixa ordning på naglarna och liknande. För det är tydligen fest på fredag :D
Ha de! //Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0