Tankar.

Det är nu när man ska gå och lägga sig som alla tankar kommer.
- Du får aldrig uppleva några fler av dina barns födelsedagar.
- Du kommer aldrig få upp leva några fler bröllops dagar.
- Du kommer aldrig få se dina söner gifta sig, skaffa barn.
- Du ...

Det finns så mycket mer. Du var bara 32 år, 33 den 14 augusti tror jag.
Livet är bra jävla orättvist. Du var för ung för att dö.

Hörde att kusinerna hade suttit och skrivit lite på din dödsanons i dag.
Och att kusinerna själva hade ringt till sin lärare och sagt att mamma är död.
Jag kommer göra allt för er mina kusiner. ALLT.
Det är nu man ska agera som gudförälder.
Och det ska jag göra.
Ni är mina kusiner. Jag älskar er. Precis som jag älskade er mamma.

Nu orkar jag inte mer. Tårarna kommer men jag pressar tillbaka dem.
Så ingen får se.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0