17 maj

hejsan hoppsan.

Idag är det den 17 maj, norges nationaldag. JIPPI.
Det är även min katts födelsedag, grattis till honom. HAHA

Igår var det årets första student, och om det var roligt. JIPII
Elin tog studenten och hon var så fin så.


Kvällen blev riktigt lyckad till slut. Men redan på dagen så var
Elin bra i gasen alltså, haha, det var riktigt kul att se. MOHA.
Väl när jag kom hem från smedby och ingelstorpsskolan så  fick
jag ett mindre roligt samtal från min chef. Men jag skiter i att dra upp
det i alla fall. Det var inte kul att höra så nu vet jag inte hur sommaren
blir. USCH - det är ju konstigt att det inte kan funka. det är max 14 dagar
det handlar om liksom. Nåja, det kanske löser sig i alla fall. Annars så
jaa, är jag i stort sett ledig hela sommaren :D Sådant som märks.
JAG BLEV SKIT ARG i alla fall.

Kvällen spenderade vi på palace, för en gångs skull. Och det var
kul, verkligen. as kul när en massa gamla klasskamrater är ute i alla fall.

Men nu är det dags för mig att gå ner till tv:n igen och kolla
lite på snyggingarna i LAS VEGAS. Ha det bra //Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0