Älskade Öland.

Det har varit en helt under bar helt.
Solen har skinit och brännan är på gång nu.
Bara lite mer sol och det blir perfekt till balen, springbreak och studenten.
Mahhh vad jag längtar. Elin R tar studenten på fredag. Helt sjukt.
Nåja nog om det.

helgen har bestått av massvis med solande, dock inget badande som det
var tal om men nej nej det blev inte så. Solande i alla fall.
Skönt som faaan, mycket grillad mat, varje kväll faktiskt.
Sååå jävla gott. faktiskt. Jag är inte matglad, men i grillat.
MUMMA.

Och i går satt jag och pratade med min älskade elin thörnis.
 Som kommer hem om lite mindre än en vecka,
OCH JAG SKA TRÄFFA HENNE om precis en vecka i dag.
Så jävla skönt kommer det bli. Och det blir nog springbreak
tillsammans med henne, tror jag.
Det är helt sjukt vad jag saknar henne, vi träffas inte så ofta
men nu har det snart gått 3 månader sedan, hon har varit på
gran canaria på apu i 3 månader, så neger kommer hon att va.
Men det unnar jag henne ;) haha. LÄNGTAR som faan,
Det är ju trotts allt min riktiga bebis det där! OHHH
Jag älskar henne. Med hela mitt hjärta. DET är en sann vän.

Men nu har jag inte tid och sitta här längre, det är dags och
göra sig i ordning för skolan, eller ja klä på sig kläder i alla fall.
För jag ska dit och invänta projektredovisningarna så ska jag
stötta nathalie och gänget och sedan vänta in min egen redovisning.
Men jaa det är ju ett tag tills dem börjar så jag ska vara duktig
och göra min redovisning och beskattnings uppgift i bokföring.
Fett kul är det, men hej hej ha de gott, Love Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0