Bal dagen 2008

God mrogon alla solstrålar.
I dag är det en especiel dag för alla elever på CIS.
Det är skolans bal. Åhhhh

Jag vaknade vid 8.17 av att NATHALIEEEEEEEEEEEEEE
skickade ett sms till mig, jag var inte vaken men det är
OKEJ ändån ;) jag är så fucking nervös och pirrig och
laddad och sugen o jaaaa åh det går inte att beskriva min känsla
idag. ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH typ.
Det är som att vara kär och typ vänta på att man ska åka till
sin älskade och bara vara med honom. ÅH jag är så mmmmmm åhhhh

Jaaa laddad som faaaan, men jags ka nog gå till skolan nu och
hämta hem alla mina böcker och kolla in vad jag fick på mitt sista prov.
TROR JAG. (fördriva tiden innan jag ska till frissan)

NÅJA ÅHHHHHHHHHHHHHHH xo xo Em.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ni får ha det så jättekul ikväll!! :D

2008-05-30 @ 10:21:12
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Muhahaha, väckte jag dig? ;D <3

2008-05-30 @ 12:41:52
URL: http://nathalies.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0