Dagen i ära.

Måndag igen.
Härrlinga underbara lediga MÅNDAG. Så sjukt skönt att vara ledig.

I dag har jag knappt gjort något vettigt ännu.
ANSIKTBEHANDLING på Movement är det bästa jag gjort på länge.
Idag i alla fall.
Gissa om det var skönt, och hon karin hette hon, vaxade mina ögonbryn
WOHOOO, emelie har gjort det för första gången. Sjukt obehagligt men skönt.
Så nu ska det hålla  sig och inte bli så hårigt tills på fredag då det är bal.

Det är helt sjukt vad jag längtar. Så denna veckan blir det till att ligga hårt i solariet
och fixa lite fler cancerceller men det kan det vara värt denna veckan. SÅ sola har jag
även gjort i dag. Pluggat lite också. Med tanke på att vi har ett stort prov som FÖRBLIR
mitt sista prov på gymnasiet (hoppas jag, Mac klarade jag förhoppningsvis i torsdags)
- gjorde jag inte det blir det ännu ett prov denna veckan, sådant som märks.

Så nu är det dags att skriva ut en bild på Viktoria Beckham - rätt ska vara rätt! som syrran ska vara
på sitt avslutningsfotto. AS NAJJS, mammsen hittade förövrigt en skit snygg peruk till syrran

Dags att gå //Em.

Kommentarer
Postat av: manni

Mel C o viktoria beckham e två helt olika personer! :P

2008-05-27 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0