Det är så sjukt.

God kväll!

Ja jo de senaste dagarna, tro det eller ej. Har jag börjat bli lite aktiv på
facebook. TRO DET ELLER EJ. Sanningen är som sådan att jag har hittat
en tränare från canada som jag hade för typ 8 år sedan.
Den bästa tränaren tillsammans med Marik förståss. Det är helt sjukt.
De senaste timmarna har jag bara suttit och tänkt på detta svar jag fick från henne
tidigare i dag. ÅHH det är helt sjukt. Jag saknar den tiden något in i
HELVETE.
Hon har gift sig och är fortfarande aktiv med konståkningen.
Det är sjukt!
Kommer hon eller marika tillbaka till Sverige och vår klubb, kommer
jag lätt att börja igen! LÄTT LÄTT. Nu får jag sådan ångest igen som
jag hade för några veckor sedan.

TACK FACEBOOK! Love like hell just nu :P //Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0