En månad.

Hej hopp.

7 maj i dag.
Gissa om det känns, snart börjar allt det roliga.
För nästa vecka, så tar ingelstorp studenten och jag ska vara där. :S
Men tar barndomsvännen Elin studenten så gör hon. Grattis till henne.
Men SNART är det vår tur. CIS (luktar kiss) och det ska bli fett najjs.

Men det var inte det jag ville komma fram till. Utan det var att i dag...
Är det exagt en månad kvar tills vi ska ha vår lilla klassfest på saxnäs.
Ja om det nu inte blir ändringar. Har fått allt godkännt av mammsen.
Pappsen får bara hålla med se lycklig ut och nicka lite glatt.
Tycker så synd om honom nu.
Men vi ska ta det lugnt. Tätltning och skit på tomten vår.
(mohaha, en del får leva med grodorna, och 10 av oss får VIP i stugan/stugorna)
Nåja, livet är inte lätt. Men vi ska trots allt ha klassfest. SP3EK

Nåja, inte nog med att jag redan är uppstimmad som det redan är.
Så kommer jag nog att vara uppspelt om något den 11 juni. LOVE!

Men jag har inte riktigt tid mer nu. Planera får man göra en annan dag,
och så ska man skriva någon fin liten inbjudan till klassen också.
LYCKA TILL EMELIE!

Dags att laga ägg till morsan, Love Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0