Esc 2008

Hej igen det var ett tag sedan.

I helgen var det som sagt Esc och jaa, vad kan man säga om det?
Egentligen har jag inget att säga mer än att perelli är den ende av alla
som var en värdig vinnare. Men icke de sa nicke.
Så där satt vi, dumma svenskar och hoppades på att Perelli skulle ta hem
hela skiten precis som -99, samma startnummer och allt. I stort sett samma
förutsättningar. MEN NEJ!

Ryssland tog hem skiten, och tur det jag menar GREKLAND va fan va de för
jävla skit låt, AS töntig tjej som ser ut som Britney. VAD ÄR DET liksom??
Nåja, Ryssland, det var kanske på tiden? Men men nätsa år får fan ingen
jävla SKIT ballad vinna, det ska vara lite fart och fläkt i låten.
Nåja det enda som var bra med rysslands låt va att MIN STORA IDOL var med
Eugeny Pluschenko, (stavningen googlade jag fram), BÄSTA PÅ HELA KVÄLLEN.

Men dags att skita i och lägga ner hela slager yran, det är bara SKIT ändån!
//Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0