Hmm?

I dag är det än så länge en vacker dag.
Och jag hoppas verkligen den håller i sig.
jag måste nämnligen bättra på brännan till balen i morgon
annars får det bli solarium senare i dag. Nåja,
Smhi visade ingen direkt super prognås för dagen så.
Men vi sticker nog ner en stund till slottet i alla fall.
Var snack om det i går, så nu sitter jag och väntar på alla
tjejer. Hoppas att de kommer snart.

I går i skolan blev jjag helt jävla vansinnig. NATHALIE
vet, och jag vet, Jag vill göra allt för dig. Jag finns här för dig gumman.
Älskar dig.
Men men världen är bra komplicerad. Uscha.

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning lite granna och plocka i
ordning lite. Xo Xo Emelie. (härligt uttryck dags att börja använda det)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Emeliiie du är bäst<3

2008-05-30 @ 12:40:46
URL: http://nathalies.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0