I dag är jag glad :D

hej hopp i graven!

Åhh underbar dag, plugga o ja GISSIP girl. Egentligen en asdålig serie,
men JAG har fastnat. hell yeaaah! suttit i alla fall 5 timmar o tittat och pluggat
affärsjuridik. SÅÅ skoj.

Träning blev det också, friskis och svettis med maria o syrran. As gutt!
Sen kom vi hem o mammsen o passen var hemma, så skönt ;)
slipper jag hålla ordning på huset. haha. De hade goda nyheter

- Stugan är snart klar, eller ja i alla fall altanen är färdigmålad. Och redo
för fest.
- OCH, att förmodligen den 5 eller 6 augusti stickr vi till New york med
farmor och farfar i en vecka. HELL YEAAAH! fucking good. Det är ugnefär
sisådär 2 dagar efter att jag kommit hem från Slovenien med älsklingen.
JAG ÄR SÅ LYCKLIG.

Ja förutom då med sommarjobbet men jag kan gå utan, det är lugnt.
Har ju massor av pengar sedan förra sommaren så varför inte liksom.
Kan jobba med syster det är vi bra på TEAM WORK kallas det ;)

Nåja, dags att hjälpa till i hemmet och baka KAKA. Elin kommer ju i morgon
så det är dags att fira det :D:D WOHOOO!

Ha det så bra gott folk //Em.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

:D Så bra att du är glad gumman! Vad har hänt med ditt jobb då?? Pussss

2008-05-18 @ 20:10:36
URL: http://madeleine1989.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ja, jo okej. Men du!! Du ska vara glad över att du har ett jobb i sommar överhuvudtaget. Jag har ju inte fått nåt svar från någonstanns än =/
Shit vad häftigt att åka till new york!!! Vi ses, ha det så bra.. pussss

2008-05-18 @ 22:19:07
URL: http://madeleine1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0