Ibland.

Kan jag bli så fett irriterad på en del folk som
bara tänker på sig själva.
Fy för dem!

Nathalie och jag har haft väldigt heta samtal
om ja.. precis. Och vi tycker lika.
FY FAAAN!

Nog om det.
I går var det första kalaset utan Jenny.
Allas älsakde och saknade Jenny.
Jonas fyllde 39. snart 40= fest.
Nåja, barnen badade och jag spelade
nitendo wii ja med någon balansplatta
och sportsspel typ aerobik o shit. AS SKOJ!¨
Jag vill ha i studentpresent.
(har man inte kommit i från barnasinnet så har man inte)
När jag satt där och spelade fick jag syn på ett kort på Jenny
Det var nästan så jag inte kunde hålla mina tårar inne
men jag lyckades och det känndes.
Jag lovar jag satt och stirrade på kortet i en
EVIGHET.
Och jag saknar henne något grymt.

Och även i dag kan jag lägga till en sak till på min önskalista.
Friskis och Svettis kort. För tro det eller ej.
Jag har tränat på friskis och svettis i dag
Fett skoj med asbra musik och bra tränare;)
Så japp, ett friskis och svettis kort tack ;)
Ehm jaa, på söndag är det åter igen dags,
man får passa på när det är gratis ;)

Nåja dags att duscha kysss HEJ! Love Em.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra med friskis Emelie! ;)

2008-05-14 @ 20:06:36
URL: http://nathalies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0