Ooj oj oj

Även en dag i solens härliga sken.

O jag känner mig så brun och fin nu. Dock lite mer sol tills
Balen behövs. men det får det bli på torsdag, min lediga torsdag.
INGEN MER MA C FÖR MIG - jag klarade kursen galant och det
blev verkligen tredje gången gillt. GUTTT! ja, ränta på ränta och
derivata kommer jag kunna hela mitt liv. Lätt som en plätt.

Nåja, ma c inte mitt starka ämne, men matte har alltid varit kul.
- Tills man når gränsen.

Förövrigt i dag har dagen varit lugnt, ett prov o sen slut o åka hem
ja hem till krille som är mitt hem hela denna veckan, har fullt upp.
i mogon klippning och färga håret, sedan fixa naglarna inför balen på
fredag, och sen jaa sova med älsklingen. Så på torsdag ska jag spendera
på antingen kattrumpan eller vid slottet och sola, får se. Känns lite mer lyxigt
vid slottet. ska hitta någon som vill joina mig. haha.

som sagt bal på fredag, sen SPRINGBREAK på lördag, ser nästan mer fram
emot de än balen, men det är tbvå helt olika saker som absolut inte går att jämföra
så NEJ, det slår varken det ena eller det andra. Nåja.

Som sagt kalmar hela veckan - call me.
Love Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0